Всі замовлення здійснюються через наш сайт. На сайті вказані тільки ті товари і розміри, які є в наявності. Ціна, яку ви повинні сплатити, вказана в кожній картці товару. Також у корзині в колонці «ціна».
Так, ми відправляємо замовлення з післяплатою. Під час оформлення замовлення – оберіть в меню оплата : «Оплата готівокою при отриманні». Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару на відділенні «Нова пошта». Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.
Оплата здійснюється за допомогою Вашої банківської картки через систему LiqPay, одразу після оформлення замовлення. Для підтвердження оплати на Ваш телефон буде надіслано смс. Кошти зараховуються протягом 2-х годин без сплати Вами за комісію. Після оплати Ваше замовлення якнайшвидше готується на відправку.
* Перед оплатою необхідно перевірити:
можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
наявність коштів на карті для оплати обраної покупки;
На сайті реалізовано різні розмірні сітки : EU,UK,US,СМ. Проте, якщо сумніваєтесь в розмірі,- скористайтесь спеціальним модулем – «Приміряти онлайн», який знаходиться під наявними розмірами товару. Введіть особисті дані, і система згенерує найбільш підходящий розмір, виходячи із заданих параметрів.
У Вас є можливість протягом 14-днів після отримання, прийняти рішення. Якщо товар не підійде Вам у зазначений термін, його можливо повернути. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. Товар, який підлягає поверненню, повинен бути відправлений на адресу, яка вказана у кожному бланку повернення, на відділення Нової Пошти. Зворотню доставку оплачує клієнт. Після отриманням нами товару, він перевіряється на складі працівниками та формується повернення коштів на картку покупця, впродовж до 10 банківських днів після отримання товару. Детальніше у розділі повернення*
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Якщо виявили під час розпаковки чи протягом 14 днів, з моменту отримання, то можна повернути за умов, що товар не використовувався. В такому випадку необхідна наявність товарного чеку, а сам товар має зберегти свій товарний вигляд (не був у використанні), фірмові бірки, ярлики і оригінальну упаковку. Доставка повернення сплачується покупцем. Якщо ж грали у футбол, ходили по калюжах, чи інше, то це пошкодження під час експлуатації, а не брак. У такому випадку, ми не можемо опрацювати це як брак.